83 3423488
Dołącz do nas na:
Wielka Lekcja Geografii
sobota, 18 listopada 2023
W dniach 16-18 listopada uczniowie naszej szkoły i II LO im. Emilii Plater w Białej Podlaskiej wraz z Panią profesor Bernardą Sadownik mieli okazję pojechać do Łodzi, by uczestniczyć w ogólnopolskiej Wielkiej Lekcji Geografii organizowanej przez Łódzki Klub Trekkingowy i Wydział Nauk Geograficznych Uniwersytet Łódzki dla licealistów w ramach Explorers Festival. 17 listopada 2023 w Auli Czerwonej Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego wysłuchaliśmy kilku wykładów związanych z tematem Gór Świata, a po południu zwiedzaliśmy piękny Pałac Poznańskich z przewodnikiem Filipem, który wywarł na nas wielkie wrażenie. Po tym czasie mieliśmy okazję zjeść obiad i zrobić zakupy w Manufakturze. W sobotę poszliśmy do Manekina na „wypasione naleśniki”. Mieszkaliśmy w schronisku na Zamenhofa, gdzie wspólnie urządzaliśmy śniadania i kolacje, które przyczyniły się do zawiązania wielu przyjaźni.
Mamy zamiar w przyszłym roku również zorganizować taki wyjazd.